Husbyggaren

Hängde lite på Malmöfestivalen idag, vid barngrejorna. Där fanns bland annat en station där man kunde bygga små trähus med hjälp av färdigsågade plankor. Jag, Sienna och hennes polare gav oss i kast med det. Gick sådär. Jag är astrött och bakis idag. Kan inte tänka logiskt. Fyraåringar kan inte heller tänka logiskt. Det stod en massa folk och tittade på och väntade på sin tur. Inte mina roligaste femton minuter. Kändes som fem timmar. Kan säga att jag svettades rätt mycket under bygget, och det var inte för att brädorna var tunga. Men vi klarade det tillslut, och tjejerna var nöjda. Jag var helt utpumpad. Är det fortfarande. Har redan lagt Julie, och Sienna ska i säng inom en timme, bara för att jag ska få chilla. Men det skadar ju inte heller om de är utvilade imorgon. Första dagen på nya dagiset! Ska bli spännande. Mest spännande ska det bli att se om det är jag eller Julie som tjuter mest. Min lilla småtting har blivit så stor!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Varken du eller Julie ska böla imorgon, du är ju med henne där ett bra tag! Se till att hon har kul :p

2016-08-14 @ 19:31:32
Postat av: Yohanna af Skovde

Men kul grej! Om man har oändligt med tid, är pigg (alt. har Martin Timell med sig) och ingen kö. Grymt att ni gjorde det i alla fall! Jag hade nog kanske behövt lite längre tid än en kvart :)

2016-08-14 @ 22:04:05
URL: http://yohannaafskovde.se/
Postat av: Marie

Vilken rolig grej och ohh nytt kapitel där båda går på dagis =D

2016-08-14 @ 22:42:15
URL: http://sweetwords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0