Kvällspartaj

Klockan 18:45 la jag en astrött Sienna. Då sov redan Julie sedan 10 minuter tillbaka. Därefter gick något fel. För när jag efter en liten stund hörde några konstiga ljud och skulle kolla läget, möttes jag av två klarvakna ungar som båda satt och lekte i Julies säng. Jag slet upp Sienna, nattade om dem och sa åt dem att vara tysta. Gick sådär. De hann leka kurragömma (anar att Sienna vann eftersom Julie är hyfsat lätt att hitta i sin spjälsäng), tittut och sjunga för varandra innan jag gav upp och lät dem komma upp. Sedan har de röjt vilt i 45 minuter. Stört mitt tv-tittande, borstat sina och varandras tänder med de inte undanstädade tandborstarna, testat pappans kläder och dansat. Efter sista dansen blev de nog trötta på sig själv, för det hördes inte många protester när jag nattade dem igen. För tredje gången. Nu har jag precis röjt undan eländet och hunnit andas ut. Blir inte precis en familjefest om fadern i familjen kommer hem mitt medan de övertrötta ungarna dansar loss in hans finbyxor. Han har inte riktigt samma humor som vi, om man säger så. Framförallt inte efter en jobbdag med dryga kunder och en fotbollsmatch utan avbytare.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mirre

Tredje gången gillt eller vad säger man, skratt =D. Drygt då det blir sådär dock

2016-08-31 @ 21:28:59
URL: http://sweetwords.se
Postat av: Mamma/mormor

Titta de leker- med varandra 😃👍! Fatta hur kul de hade. Vilket team! Bådar gott inför framtiden :p

2016-08-31 @ 23:22:06
Postat av: Cissi

Så kul när de gaddar ihop sig ;)

Sv. Gympapåsen är hemmabygge. Köpte uppblåsbara kasta gris i somras och fick med en grön nylonpåse, på panduro finns färdiga bokstavsklistermärken i alla bokstäver. Hon som jobbade där sa att bokstäverna borde sitta kvar så länge man inte tvättar påsen. ;)

2016-09-01 @ 07:30:24
URL: http://nastanperfekt.blo.gg
Postat av: linda

haha vilka gullungar :-)

2016-09-01 @ 09:00:10
URL: http://lindaviktoria.se
Postat av: ika

Liisa. det tar emot lite då jag simpelt älskar våra tider ihop men.. snälla radera dessa bilderna jag är med på. Ibland gillar man nåt som ej är bra för en, o jag tror detta är ett av dehära. alltså att ha bilder på mig ute på internet. försöker få de fritt på mig. de e ju logiskt, imed att jag använder niqab du vet. Snälla ta bort. Love love kusin site:http://lamadjur.blogg.se/ Anledningen till jag skriver här btw, e för min skärm på telefonen e sönder o kan ej gå in på fb via luren således ej skriva där just nu. hitta ist denna söta bilden haha som kanske ej går o spåra till mig. Puss!

Svar: Hej Ikis! Jag försökte! Men bilderna på oss två är jag bara taggad i- alltså inte ägare av. Jag kan bara ta bort bilder som jag själv lagt upp, och det är bara bilder på barnen. Inga festbilder alls, och inga bilder med dig. Sorry! Varför niquab och inte hijab? Puss
Lisa

2018-11-26 @ 17:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0