Tisdagslista

  • Skolan har börjat igen! Så himla kul att få träffa de andra kursarna, och höra vuxna snacka om saker som rör skolvärlden.
  • Första långa dagisdagen över för ungarna, och de- och jag!- har överlevt.
  • Jag hittade till Helsingborg fortfarande!
  • Läraren har god framförhållning och har redan skrivit alla uppgifter vi kommer att ha- fram till jul. Haha score för en som gillar att jobba i förväg!
  • Jag har redan några bra förslag inför examensarbetet?
Ähm.. har jag nämnt att jag är glad över att skolan har börjat igen?
 

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Härligt att du verkligen gillar det här med att plugga och jobba, undrar vem du brås på :p? #längtartillpensionen

Svar: Hahaha när jag är 63 kommer jag nog också att längta till pensionen!Dum fråga... det är inte nu till sommaren du ska pensioneras va? Utan 2018?
Lisa

2016-08-30 @ 20:18:55
Postat av: emma. Rehn

Vad kul att du tittade in, alltid roligt att få lära känna nya människor. Vad pluggar du för nåt?

2016-08-31 @ 11:34:36
URL: http://emmasofierehn.blogg.se/
Postat av: Netti Starby

Vad skönt att läraren har lång framförhållning så att ni kan planera :-D Kram

2016-08-31 @ 11:52:44
URL: http://nettistarby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0