Tisdagslista

  • Sienna berättade trots allt var Julies snutte var. Dessutom innan vi körde hem. High five på den!
  • Jag och tjejerna har haft en superhärlig utedag med min mamma.
  • Ännu en skolbok lånad. 
  • Vi ska till en simhall imorgon. Kuuul! Alla i denna familjen älskar att bada.
  • Vi har haft en lugn och harmonisk kväll med relativt bråkfria nattningar. 
Punkt 6- Julie, min älskade duktiga gos- har börjat snacka mer! Gocka-docka, vovve och mamo-mormor dök upp idag. Naaaw! Dessutom förstår hon mycket och vill hjälpa till mycket. Och lär sig nya saker varje dag. Svinkul är hon!

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Japp. Mamo= jag ( alltså mårrmårr). Mami =du ( alltså mamma). Uggla. Upp. Hoppa. Och " tada!" När nåt dyker upp, hahaha! Snutten låg GANSKA långt in under bilen........:P

Svar: Man blir lite hispig. Vill inte att en elakgen dyker upp.
Lisa

2016-08-02 @ 19:52:34
Postat av: Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Bra lista!!
Tur ni fick med snutten hem :)

2016-08-02 @ 20:34:38
URL: http://annasfotnoter.wordpress.com
Postat av: Yohanna af Skovde

Vad kul med bada! Vill med men vädret här tillåter inte riktigt om man inte ger sig fan på det. Njutbart vet jag dock inte om det är :)

2016-08-02 @ 22:54:57
URL: http://yohannaafskovde.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0