Chill på hög nivå

Jag och ungarna har tillbringat dagen hos min mamma. Vi har varit där en heldag innan och fått in viss rutin. Kommer dit efter frukost. Serveras kaffe. Sienna startar nåt pyssel och Julie roas av mormor. Jag får chilla. Serveras lunch. Efter lunchen går jag och Julie in och samsover. Lekstund ute. Hämtas av Kim. Då har sex timmar flugit förbi. Not bad, om man säger så. Idag testade vi en alldeles nybyggd lekplats, och hade med oss walkie talkies (tack Annika! Älskar dem!). Det var superkul! 
Eftersom jag inte hade något jag "borde göra" gick jag mest förvirrad runt och fotade hela dagen. Kan inte bestämma mig för vilken bild jag gillar bäst. Visar alla. Typ. 
 
Ibland lyckas ungen! Om det inte är granar då..
 
Julie skulle såklart diska. Det bästa som finns ju.
 
Tappade ut några pärlor
 
Lekte
 
Busade
 
Fikade. Jag trodde dock att det räckte med en merdricka för två barn. Det gjorde det inte. Slutade med att Julie drack upp en cola jag hade i väskan. Kändes sådär.
 
Tuffing med walkie talkie. Min stora tjej!
 
Härlig dag! Tack mamma! Och Frida som joinade.
 

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Visst blir det mysigt med de där "heldagarna"! Nästa gång fikakorg med, hahaha! Så många skratt :D. Och uteleken gillar nog jag mest av oss alla, hahahaha!

2016-12-03 @ 20:25:29
Postat av: Mirre

Så mysig dag, samt kul med nybbygd lekplats

2016-12-03 @ 22:09:05
URL: http://sweetwords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0