Hostlama

Jag har haft konstant hosta i tre dygn nu. Det resulterar i lite lätt huvudvärk, om man säger så. Ungarna har lagt sig, Kim är på ica. Vad kan det då vara som stör mitt stackars huvud, kan man undra? Grannarna. De spelar barnlåtar på youtube på hög volym. När Julie sover vill jag INTE höra hjulen på bussen, formsången och klappa händerna. Önskar att det gick att ringa på och klaga över barnmusik klockan 20 på kvällen. Funkar nog sådär. Tröstar mig med att de antagligen störs mer av mitt hostande. Om här är lyhört? Rätt så. 
 
Min underbara stora flicka, som lyssnade hänförd både på julkalendern på radio och såg den andra på tv. 

Kommentarer
Postat av: Linda

jobbigt med envis hosta!!!

2016-12-01 @ 21:46:24
URL: http://www.nouw.com/lindalinnros
Postat av: Mamma/mormor

Kl 20 får man kanske stå ut med, men den kvällen jag passade Lillorna så höll de på kl 23.........

2016-12-01 @ 21:49:20
Postat av: Marie

Hualigen för hosta värdelöst, krya på dig

2016-12-02 @ 09:23:32
URL: http://sweetwords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0