Julie 1,5 år

Förra veckan blev Julie 1,5 år, men eftersom vi var hon bvc idag och vägde och mätte tänkte jag skriva ihop en liten lista om hur hon är nu.
 
  • Cirka (sådär lätt att mäta) 80 cm lång
  • Väger (fick vägas i min famn) 12 kg
  • Storlek 80-86 i kläder
  • Sover cirka 18:30-06
  • Har nog ungefär 12 tänder. Eller fler. Och om inte så är de på väg. 
  • Äääääälskar mat
  • Älskar att bada
  • Älskar att se på korta musikavsnitt på youtube
  • Älskar att sjunga
  • Älskar att gå i trappan på dagis
  • Älskar mig, Kim, Sienna och mormor
  • Kan cirka 40 ord, och de blir fler för varje dag
  • Har äntligen börjat lyssna när vi läser. Om man är tillräckligt snabb.
  • Sover hela nätter och i egen säng. 
  • Gillar dagis
  • Avskyr fisk
  • Haaaatar kaviar
  • Busar alltid och vägrar gå hem när jag lyft av henne från cykeln efter dagis.
  • Är otroligt bestämd 
  • Är helknäpp och askul
 

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Naaaw! Det går för fort! Snart är hon inte Bebis längre . Mycket stolt att få vara med på hennes favvo-lista 😃❤️

2016-12-22 @ 18:18:43
Postat av: Marie

Så stor man blitt minsann

2016-12-23 @ 09:39:41
URL: http://sweetwords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0