Rätt bitter

Vad jag önskar att jag gjort idag:
Lekt med ungarna utomhus. Fått frisk luft, motion och umgåtts med mina kära barn nu på lovet.
 
Vad jag har gjort: skrivit på en jäkla planering till en dum uppsats som jag just nu känner kommer gå åt helvete. Vill inte! Allt medan Kim och ungarna hade roligt hos kompisar. Dessutom är lärarna så förbannat sega på att skicka in höstens betyg att jag börjar bli nervös inför vårens csn. Blä. 
 
När jag behövde en paus roade jag mig dock med att planera lite lektioner inför praktiken, så om jag någongång blir klar med denna förbannade utbildningen så har jag i alla fall valt rätt yrke. Men ändå. Känns som att det är långt borta.

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor%2520Lena

Håll ut- tiden går fort. Du är snart klar!På tisdag och onsdag ska du få så mycket frisk luft så du storknar. Vi ska ha mellis-fika med oss ut och vara ute tisd em tills det blir mörkt, på onsdag också :D. Och då blir det ju bara chill med varandra, vill icke se nån jäkla kurslitteratur här. Sen är det snart helg med lite trevligheter ;). Och imorgon ska ni ju på party! Och det blir ljusare för varje dag.......#modern #pepprar ;)

2016-12-30 @ 18:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0