Sådär avslappad dag

Vi körde en slappedag igår. Tills jag insåg att det var tredje dagen vi var inomhus. Då fick jag panik och packade ner Julie i vagnen och placerade Sienna på ståplattan och gick på prinsesschampagnejakt i diverse udda butiker. Gick sådär. Mest för att det visade sig att man bara kan köpa de flaskorna i Tyskland. Men vi fick i alla fall frisk luft! Stannade till på en lekplats på vägen hem också och hade jätteroligt. I tjugo minuter. Sedan upptäckte jag de mörka molnen. Kastade ner Sienna i Julies vagn och tryckte ner Julie på henne, innan jag stängde in dem med regnskyddet. Började småjogga hem. Hann 30 meter innan regnet kom och ytterliggare 30 innan det övergick till hagel. Sprang som en galning, medan Sienna skrattade hysteriskt och Julie skrek i panik och försökte komma ut. Visade sig i efterhand att Sienna hade fisit där inne så det var kanske inte så konstigt att Julie försökte fly. Men ut kom vi och rastade blev vi. Idag körde vi tidig morgon på Hylliebadet och därefter lite reaspaning på Mobilia. Ser fram emot torsdag när jag och Kim ska shoppa utan ungar!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Hehe ja det vart nog en instängd fislukt där inne då minsann, fniss, men så praktiskt att göra så, ståbräda är ju också bra, skönt att få lite luft

2016-12-27 @ 21:18:25
URL: http://sweetwords.se
Postat av: Mamma/mormor

Hahahaha, stackars Julie! Hoppas ni får en bra shoppingrunda på torsdag, kanske med en liten go-fika nånstans :)?

Svar: Hoppas jag med! Men orkar du??
Lisa

2016-12-27 @ 21:32:53
Postat av: Mamma Malin

Hahaha, stackars lilla Julie :D det låter som en upplevelse om inte annat!

2016-12-28 @ 09:57:16
URL: http://www.mammamalin.se
Postat av: Tina

Haha! Jag glömde att det var folk omkring mig så här sitter jag som en fån och tok skrattar högt åt inlägget. Ja, alla tittar konstigt på mig.

2016-12-28 @ 11:54:02
Postat av: Tina

Haha! Jag glömde att det var folk omkring mig så här sitter jag som en fån och tok skrattar högt åt inlägget. Ja, alla tittar konstigt på mig.

Svar: Hahahaha I love it! Så brukar jag också göra. Men det finns en värre sak: att tjuvlyssna på folk och råka gapskratta åt vad de säger!
Lisa

2016-12-28 @ 11:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0