Tisdagslista

  • Jag blev klar med tentan igår. Igår! Satt 3 timmar på kvällen. Är sjukt nöjd. Både med resultatet och hastigheten. Så nöjd att jag faktiskt räknar med ett VG. Not bad. 
  • Att hemtentan blev klar igår innebar en chilldag för mig. 8 timmars lugn och ro. Kände att jag förtjänade det. Och när jag fick panik för att jag var onyttig så städade jag badrummen. Sedan chillade jag lite till.
  • Hittade kläder till ungarna till julafton. Hela familjen har levt snålt i höst, så det var härligt att shoppa nåt nytt. Och i mellandagarna ska jag och Kim ut och handla utan ungar. Till oss. Lyx! 
  • Sienna har varit ett monster i ett par veckor. Ungefär som hon var i somras. Vi chansade och tog bort sockret (så lätt att det blir en pepparkaka, en lussebulle, choklad från pepparkakshuset etc). Tre dagar senare gick ungen att snacka med igen. Seriöst! Är vissa barn så känsliga för socker? Vi är i alla fall mycket nöjda med resultatet. 
  • Ser för första gången på många är fram emot nyår. Ska hem till roliga kompisar som bor nära och vars barn är bästa polare till Sienna och Julie. Kan det bli bättre?
Bus i kök innan läggdags. Spana in Julies stil! Kafka-material

Kommentarer
Postat av: Yohanna af Skovde

Sockermonstret kommer snabbt här för E i alla fall. Skulle vilja detoxa helt men det är väl barnplågeri.

2016-12-20 @ 21:23:19
URL: http://yohannaafskovde.se/
Postat av: Mirre

Ja socker kan nog göra mycket, och ta bort det då kan nog vara sunt. Så skönt att du hann klart tentan och att det då ledde till en ledig dag,

2016-12-20 @ 21:27:31
URL: http://sweetwords.se
Postat av: Mamma/mormor

De liknar insekter alla 3 :p

2016-12-21 @ 00:46:43
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så skönt att vara klar med tentan, heja dig!

2016-12-21 @ 11:02:52
URL: http://spontan.blogg.se
Postat av: Tanja

Ååååå den ångesten jag kände för min tenta blev typ dubbel nu. Ångest! 15 HP spykologi hemtenta jag måste ta tag i pronto!

Svar: Åh jäklar! Ingen liten hemtenta det där. Hoppas den gick bra!
Lisa

2016-12-21 @ 19:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0