Action till chilldag

Jag och Julie hade en fullspäckad dag inplanerad idag. Lämna Sienna kl 9, till bvc kl 11 och babysång med Josse kl 13. Rätt tufft då sakerna ligger utspridda i hela Malmö. Och på eftermiddagen funderade mamma på att komma hit. Insåg när jag tänkte efter att Julie varken skulle hinna äta eller sova, så jag avbokade babysången. Tur det, för den visade sig vara inställd! Sedan upptäckte vi att Sienna hade feber igår, så då slapp vi dagislämningen. Och nu ringde de precis från bvc och avbokade vår tid, då sköterskan var sjuk. Nu väntar jag bara på att mamma ska få kalla fötter av Siennas förkylning, och avboka hon med. Från total action till ren chill. Skumt att det aldrig kan vara ett mellanting. Fast det är rätt skönt att vila upp sig lite, ifall Sienna kommer att smitta oss. Föräldrar och bebisar har en tendens att bli mycket ynkligare än storasyskon. Dessutom är det heldag i skolan imorgon, något som man verkligen måste vila upp sig inför. Och med man menar jag jag. Känner att jag inte hänger med i de andras diskussioner och åsikter. De är liksom så taggade och på och ifrågasättande. Jag är mer... Trött.
 
Febrig gosunge igår

Kommentarer
Postat av: N

Tycker det är rätt skönt när man har massa inplanerat så är det något som skiter sig haha då får man det lite lugnare i alla fall :D

2016-02-18 @ 10:41:43
URL: http://nathalies.vione.se/
Postat av: mamma/mormor Lena

Och så blev bullbak och fika med Mårrmårr- som inte är en mes och fegar för en liten förkylning :P. Tack för go-fika, sällskap, skratt och för att jag fick tanka innan helgarbete. Jag blir så glad o nöjd av busungarna. Ja, OK då- liiite kul att träffa dej också :*

2016-02-18 @ 17:08:10
Postat av: Mirre

Hehe det ena med det andra ställdes in, och skönt med chilldagar med

2016-02-18 @ 20:02:32
URL: http://nouw.com/sweetwords

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0