Siennas födelsedagspresent

Kolla vad Sienna ska få i födelsedagspresent! En ny cykel.16 tum och med Frozentema! Är vi världens bästa föräldrar eller vad? Stödhjulen ryker dock. Vi veeeet att 16 tum är för 5-8 åringar, och att vår unge bara är snäppet större än en minion, men hon är asgrym på att cykla. Givetvis har hon helt oanandes fått testa en 16-tummare på Biltema, för säkerhets skull. Och för Kims skull, för han trodde mig inte. Dessutom har hon haft sin 12-tummare, som är för 3-5 åringar, sedan hon var knappt två. Skryt, skryt. Nu jäklar ska någon kunna cykla snabbt! Underbart i sommar när vi ska till stranden, och Julie sitter bak på min cykel. Kan det inte bli april snart, så att jag får se hennes min?
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

klart hon ska ha en större cykel även om hon inte har rätt ålder :) så länge hon klarar av det så är det ju toppen

2016-02-12 @ 13:28:23
URL: http://jennifers.nu/
Postat av: mamma/mormor Lena

Här ska det cyklas :D!Hon kan ju ha Julie därbak :P

Svar: Julie klarar nog inte viktgränsen...
Lisa

2016-02-12 @ 15:19:49
Postat av: Annika

Hon kommer att få matchande gympaskor också!

Svar: Bästa födelsedagen ever!!
Lisa

2016-02-12 @ 16:53:19
Postat av: Susanna

Men så söt cykel den lär hon ju bli överlycklig av att få.. den lär hon sig snabbt att cykla på =)

Kram

2016-02-12 @ 19:26:54
URL: http://baralite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0