Tisdagslista

  • Körningen till skolan går bättre och bättre! Jag har övergått från att vara hysteriskt kallsvettigt livrädd, till lite stressad och skakigt rädd.
  • Vi har handlat cykelhjälmar till ungarna idag, och snart är det åkpremiär för Julie!
  • Jag vann ett matkit till Knubbsälen på Cissis blogg! Yey!
  • Jag tog mod till mig och hämtade Siennas polare Marvin och tog med honom till lekplatsen idag. Gick sådär, men nu har vi testat det med. Går säkert bättre nästa gång.
  • Ser fram emot praktiken om åtta veckor. Ska bli kul! Och spännande och intressant och lärorikt!
Nu för tiden är våra middagar kaos! Julie, aka den svältande knubbsälen, brukar skrika hysteriskt eftersom hon tycker att vi är långsamma. Sienna vill aldrig äta, föe just vid maten har hon hittat på en kul lek- varje dag! Kim ska analysera sitt insulin och jag ska försöka fixa lite extramat till mig då jag inte äter kött. Det positiva- vi har börjat se humorn i eländet! Allt är mycket enklare när man kan skratta åt det.

Kommentarer
Postat av: Yohanna af Skovde

Grattis! Vad kul med vinst! :D

2016-02-02 @ 19:56:34
URL: http://yohannaafskovde.se/
Postat av: Anna - mamma till två prinsessor och en prins

En massa härliga saker på din lista! Grattis till vinsten!

2016-02-02 @ 21:24:49
URL: http://annasfotnoter.wordpress.com/
Postat av: Mirre

Ja det händer då en hel del och roligt att du vann. Vad vart det för middag till sist?

2016-02-02 @ 21:41:16
URL: http://nouw.com/sweetwords
Postat av: S

I'm back. Tror jag i alla fall. Har saknat din blogg ☺️ ska bli kul att läsa igenom vad som har hänt hos dig.

2016-02-03 @ 14:20:40
URL: http://lifeofabandwife.blogg.se
Postat av: mamma/mormor Lena

vad bestod det där matkitet av+ #nyfniken . Med humor kommer man långt :D! Vad leker Sienna på fotot-kombinerad Lucia/dopgudstjänst ;)?

Svar: Hahaha nä, bara Lucia. Men vi hade inget Lucialjus, så hon fick ta Julies dopljus. Lägger upp en bild på kitet när det kommit. Tror det var bestick, tallrick, mugg och kanske till och med en haklapp, från ett märke som har bra matgrejer till barn! Så hoppas knubbsälen gillar det. Snacka om att rätt unge vann! Matgladare barn får man leta efter. Hahaha
Lisa

2016-02-03 @ 17:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0