Tröttlama

Spaet igår var fantastiskt. Skönt och avkopplade och dessutom fick jag massage! Efteråt bjöds jag på restaurang, och kände mig nöjd och glad och pigg. Så när jag upptäckte att klockan bara var åtta tyckte jag att det var en jättebra idé att dra vidare till Lilla torg med Frida. Idag håller jag inte riktigt med om det. Kom hem vid midnatt, och somnade kanske 00:30. Väcktes en stund senare av att Julie inte hittade sin napp. Gav henne den. Väcktes av att Julie hade napp, men hellre ville sova hos mig. Hämtade henne. Väcktes av att Julie tappat sin napp, och var tvungen att rusa till hennes rum och hämta en extra då jag inte hittade var hon tappat den. Väcktes 05 av att ungen var pigg och leksugen. Gick upp. Borde dricka kaffe, men är för trött för att sätta på kaffekokaren. Om 30 minuter ska vi hem till min mamma för middag och lite släktmingel. Håll tummarna att jag inte somnar! 
 
 
Lite såhär känner jag mig

Kommentarer
Postat av: terese

Låter som en mysig helg! =) Vill också ut och svira men hur ska man orka det???

2016-02-28 @ 19:30:25
URL: http://tesslashes.blogspot.com
Postat av: S

Åh de fantastiska idéerna man får när klockan bara är barnet 😂

2016-02-28 @ 20:17:04
URL: http://lifeofabandwife.blogg.se
Postat av: Mamma/mormor Lena

Hahaha! "För trött för att sätta på kaffebryggaren" :D! Jag har iaf njutit av helgen, en heldag igår med dej o syrran, och en halvdag idag med dej, syrran o Lillorna ( o de andra ) :). Hoppas nu att du får sova gott inatt och att Någon är så trött så hon inte märker att hon saknar napparna :P

2016-02-28 @ 20:30:13
Postat av: Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Såna dagar är inte så kul, men å andra sidan - spa och utekväll, underbart!
Kram

2016-02-29 @ 07:15:45
URL: http://annasfotnoter.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0