Julie 7 månader

Idag blir min älskade knubbsäl sju månader. Hur kan tiden gå så fort? 
 
  • Älskar mat! Helst i bitar, så att hon kan äta själv. Hittills har nog Kims köttfärssås och spagetti varit favoriten. Den fick hon dock inte äta själv.
  • Äter gröt, mellanmål, lunch, mellanmål, kvällsmat och sedan välling. Allt hemmagjort. 
  • Äter tyvärr ersättning en gång varje natt.
  • Är i sin säng mellan 19-06, men sover inte de timmarna i sträck.
  • Gillar fortfarande att bada.
  • Dyrkar Sienna! Skrattar högt när Sienna tramsar och skuttar.
  • Kan sitta stadigt sedan en månad tillbaka.
  • Ålar omkring som en klocka, men rör sig varken fram eller tillbaka.
  • Är väldigt mammig.
  • Har storlek 74 i kläder.
  • Tar gärna tre powernaps per dag. Jag vill att hon ska ta två, men då hämnas hon med att lägga sig 17:30 istället.
 
Det lilla matvraket!

Kommentarer
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Grattis på dagen :D. Så roliga steg sånt där :).

2016-01-16 @ 14:08:44
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: mamma/mormor Lena

Bebis <3. Nu får man snart sluta kalla henne det, så fort tiden har gått sen hon ploppade ut :)

Svar: Jag veeeeeet! Sedan kanske jag inte håller med till 100 om att hon ploppade ut, för det var fan kämpigt. 😜 men fort har det gått!
Lisa

2016-01-16 @ 16:37:03
Postat av: Mirre

Sedärja låter ju finfint =D

2016-01-17 @ 12:54:36
URL: http://nouw.com/sweetwords
Postat av: mamma/mormor Lena

Amen,du fick ju värkar vid 21-tiden, åkte in vid 23 och typ 00.30 var hon ute. Det tycker jag är att ploppa ut :D!

Svar: Hahaha men man kämpar ju inte förrän i slutet. Och då kämpade jag rejält! Innan dess är det ju bara att stå ut.
Lisa

2016-01-19 @ 19:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0