Lista!

Hittade en rolig lista inne hos Anna som jag bara var tvungen att sno!
 
Tre namn jag går under
1. Lisa
2. Laman
3. Mamma- räknas det?
 
Tre ställen jag bott på
1. Malmö
2. Phoenix (visserligen bara ett år, men det räknas!)
3. Skanör (fram tills jag var tre, men annars hade jag inget att komma med. Har nog bott i Malmö för länge!)
 
Tre ställen jag arbetat på
1. Beijer bygg
2. Jula
3. En mellanstadieskola i Malmö
 
Tre saker jag älskar att se
1. Film och serier
2. Mina barn leka självständigt
3. Kim städa?
 
Tre ställen jag varit på/i
1. Sydney
2. Phoenix
3. London
 
Tre saker jag älskar att äta
1. Choklad
2. Chips
3. Lösgodis
 
Tre saker jag ser fram emot
1. Vår resa i maj!
2. Att bli behörig lärare
3. Att Julie också sover 19-07 utan pip

Kommentarer
Postat av: Mirre

Men så charmig lista =D, hihi

2016-01-24 @ 19:08:12
URL: http://nouw.com/sweetwords
Postat av: Tiff

Agnetha?? 😉

Svar: Hahahahaha juuuust det!! Fast det klingade aldrig lika bra som Tiffany!
Lisa

2016-01-24 @ 19:54:21
Postat av: mamma/mormor Lena

Listor av alla slag berikar livet :P ! När var du i London :s? Kallade Ida dej för Agneta, hahahaha ??

Svar: Hahahaha japp, Ida var Tiffany, Carro Twilight... Och jag blev Agnetha! 😀 Var i London när jag var 20. Sista året på gymnasiet, när Kajsa bodde där. Jag, corre och madde ålte dit och hälsade på.
Lisa

2016-01-25 @ 12:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0