Tisdagslista

  • Min syrra passade Julie i morse, så att jag och Sienna kunde bege oss på ett efterlängtat skridskoäventyr. Och där fanns både plats och lediga skridskor! Dessutom var Sienna superduktig, och gav inte upp trots att hon liknade Bambi snarare än Elsa, när hon kom ut på isen. Hon kämpade tappert i 1,5 timme, och blev synbart bättre på den tiden! Jag är dessutom extra glad att jag trotsade foglossningen förra vintern och åkte skridskor med mina elever. Annars hade jag nog inte klarat att hanka mig fram på isen idag. 
  • Vår ommöblering är klar! Och Sienna är enbart glad och stolt över att få dela rum med syrran, och inte alls sur för att Julie börjat ta plats.
  • Äntligen snö. Inte mycket, men man får i alla fall upp hoppet.
  • Jag är fortfarande väldigt glad och tacksam för att jag kom in på min utbildning. 
  • Jag och ungarna gick på en gnällig, men härlig, promenad innan maten idag. Jätteskönt att få motion och frisk luft.
Min tuffa skridskotjej

Kommentarer
Postat av: Tina

Åh, var då? Har funderat på om Nathalie skulle prova på det oxå. Men har inbillat mig att hon fortfarande är för liten ☺️

Svar: På Kockums! Hon är lätt lagom stor, om hon orkar med "nederlag". 😜 för det är nog rätt tufft för dem när chocken att de inte kan åka som Elsa kommer. Om vi får barnvakt till småungarna samtidigt kan vi kanske åka ihop någon dag? Hade varit jättekul! (om du inte skäms för mig, för jag är uuuuurkass! Hahahaha)
Lisa

2016-01-05 @ 20:39:23
Postat av: mamma/mormor Lena

Men naaaw :D! Efter Disney on Ice lär hon bli besatt :)

Svar: Hahaha japp!
Lisa

2016-01-05 @ 23:25:01
Postat av: terese

omg! vilken tuffing!

2016-01-06 @ 22:34:37
URL: http://tesslashes.blogspot.com
Postat av: terese

vad för utbildning? grattis! <3 gott nytt år!

2016-01-06 @ 22:35:45
URL: http://tesslashes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0