Busy doing nothing. And swimming

Fullt upp här hemma. Sommar och kusin från USA sammanföll trevligt nog, vilket gör våra dagar späckade. Vi varvar mellan att flänga på stränder, mingla med släkt, mingla med släkt på stränder och träffa kompisar. Ibland på stränder. Har jag sagt att jag älskar sommaren? Vad jag inte gör på stränder är läser- någon dags tema. Har dock klämt in några sidor en kväll, så det räknas. Foto kommer nedan. Ett annat missat tema är insekter. Tyvärr har jag inte missat själva insekten, för det är ÖVERALLT. Hatar småkryp. Fotade därför dem när de smashades mot bilrutan. Typ hämnd. Mohahaha. Stygg lama. Idag ska jag och tjejerna skippa stranden... och bada i kompisars pool. Man får ju variera sig. 
 
Insekter. Döda. Då de gör sig som bäst.
 
Bok. Sne. Gör sig inte som bäst så, men vem orkar fixa? Man får prioritera sin tid. Och jag ska packa badväskan!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ha en härlig dag i poolen =D

2016-07-23 @ 10:09:02
URL: http://sweetwords.se
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Låter som intensiva men härliga dagar :D

2016-07-23 @ 13:03:38
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0