Tema-glädje

Idag var det en GLÄDJE-bild som skulle tas. I morse kom jag och Kim överrens om att ta med ungarna till den roligaste leksaksaffären vi vet- Lekia i Lund- och jag tänkte givetvis ta bilden där. Vad kan utstråla mer glädje än barn i en leksaksaffär liksom? En mamma i en leksaksaffär, tydligen. Jag blev så till mig att jag glömde att fotografera ungarna. Jag sprang hysteriskt mellan gångarna och försökte tvinga på barnen leksaker som jag visste de skulle tycka om. Som tur var stoppade Julie mig från att handla allt i butiken, genom att vägra att bäras och sitta i vagn, och sitället plöja fram på sina knubbiga ben och riva ner allt i hennes väg. Vi kom hem med lite nya spadar, ifall det någon gång skulle sluta regna, och två spel och en ny pysselbok, ifall det inte skulle det. Passade i alla fall på att fota Kim och barnen när de testkörde ett av spelen. Det utstålar lite glädje. I alla fall gjorde det det i 30 sekunder innan Julie började äta upp de olika bitarna, Kim vråla för att han inte hittade allt och jag tjura för att han vägrade läsa bruksanvisningen. Kortvarig glädje?
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

hhee ja ibland blir man som barn på nytt =D

2016-07-02 @ 22:36:36
URL: http://sweetwords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0