Tema- organisering

Igår borde jag ha skrivit om organisering. Istället blev vi spontant bortbjudna på middag hos ett par kompisar. Kan inte säga att jag sörjer nämnvärt att jag inte organiserade något. Om det inte räknas att jag väldigt prydligt valde exakt lika stora delar av torskryggen, potatisgratängen och salladen jag hade på min tallrik. Typ av lyxorganisering kanske? Till efterrätt organiserade jag hallon, vaniljglass och någon form av chokladbomb. Huuuur kan saker vara så gott? Idag kör vi dock hemmalek för att inte drunkna av regnovädret. Ungarna har organiserat sina leksaker jättefint.
 
Och jag kommer att städa dem jättefint efteråt

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Lena

Håll ut- snart kommer solen så kan du organisera matsäcken till stranden :P!

Svar: Längtar!
Lisa

2016-07-10 @ 16:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0