Tisdagslista

  • Tjejernas farmor ska ha Sienna imorgon till torsdag. Nice! Jag behöver en paus.
  • 3 jobbdagar kvart till Kim har semester!
  • Ölkväll med gamla kollegor imorgon
  • Min skola verkar inte börja förrän efter inskolningarna. Flyt!
  • Hittade en försvunnen klädkartong igår. Lite bittert, eftersom jag redan köpt regnkläder till Julie. Men mest bra, med massa trevliga höstkläder och stövlar och skor. 
Ungarna fick varsin fin matchande sommarklänning av min mamma. Tänkte få en fin bild på dem ihop. Denna blev den bästa.. 

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Lena

Hahahaha! Både klänningarna o ungarna är snyggare IRL :P

Svar: Indeed they are
Lisa

2016-07-06 @ 11:02:12
Postat av: Marie

Skönt att få liten paus och så söta kläder de fått =D

2016-07-08 @ 09:23:15
URL: http://sweetwords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0