Välj vad du villl... bara du väljer rätt

Kim: Handlade du chips och dipp?
Lisa: Japp! 
Kim: Vad tog du för några?
Lisa: Dill-dipp och sourcream & onionchips.
Kim: Men va? Varför gjorde du det? 
Lisa: Men du sa ju att det kvittade dig och att jag fick bestämma?
Kim: Ja, men jag trodde ju inte att du skulle välja såna smaker! Det passar ju inte ihop. Det är ju som att jag frågar om vi ska äta korv, så säger du ja, så svarar jag att vi ska äta korv och kalops!
 
Alltså, jag äter inte kött. Men nog sjutton är dill och sourcream godare än korv och kalops? I alla fall till fredagsmyset. Om Kim åt chipsen? Nog sjutton gjorde han det!
 
Jag och ett stycke sambo innan chipskonversationen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur kan du alltid vara fräsch och smal? Mvh en morsa som tränar massor men aldrig blir så snygg ändå... Haha

2016-07-24 @ 19:44:13
Postat av: Anonym

Hur kan du alltid vara fräsch och smal? Mvh en morsa som tränar massor men aldrig blir så snygg ändå... Haha

Svar: Alltså, det gäller att fota i rätt vinkel. ;)
Lisa

2016-07-24 @ 19:44:14
Postat av: Emma

Alltså. Jag har aldrig sagt detta till totalt okända personer. Meeeen love you! :D Så jäkla roliga och sköna, alla fyra.

Svar: Hahahaha tackar!
Lisa

2016-07-24 @ 20:04:34
Postat av: Marie

Hehe ja då spelade det ju roll och minsann det lät gottit ihop

2016-07-24 @ 23:11:57
URL: http://sweetwords.se
Postat av: Marie

Hehe ja då spelade det ju roll och minsann det lät gottit ihop

2016-07-24 @ 23:11:58
URL: http://sweetwords.se
Postat av: Elin

Hälsa Kim att han har dålig smak om han klagar! Det är ju bästa kombinationen!

Svar: Hahahaha nice att någon står på min sida! Förresten, jag såg att ni hade köpt hus! Så spännande! Var då? Är såååå avundsjuk!
Lisa

2016-07-25 @ 12:00:56
Postat av: Anonym

Hej, vi ska flytta till radhus i Limhamns sjöstad. Får nycklarna i slutet av november.

Svar: Så himla härligt! Vad skönt för er! Grattis!
Lisa

2016-08-08 @ 19:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0