Dagens

Dagens bästa: både post från Siennas nya dagis med introduktionsuppgifter och mejl från Malmö stad att Julie fått plats på samma dagis! Yeeeeeey 
 
Dagens jobbigaste: Julie har precis blivit badad och rengjord inför kvällen, och fått på sin sista rena pyjamas... Och ungen spyr ner sig. Ät inte så mycket?
 
Dagens skummaste: min bränna. Smörjde inte in mig eftersom det var så kallt att jag inte trodde att solen tog. Iq på den? Blev illröd på bakbenen. Förutom på två väldigt konstigt formade partier. Fattar ingenting. Osynliga aliens som solat på mig?
 
Dagens tokigaste: traskade fram och tillbaka över hela morfars område med en paj, då vi inte fick igång vår ugn. Först med ett pajskal och en kastrull med röra och därefter med en färdiggräddad paj. Undra vad grannarna trodde.
 
Dagens sötaste: Julie hittade två trasdockor hos min morfar och blev helt kär i dem. Kramade dem och pratade med dem och sa- enligt min mamma- hej hej gocka. 
 
Sienna spelade lite minigolf med en sopborste och en apelsin. Man tager vad man haver. 

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor Lena

Apelsinen är SÅDÄR ätlig efter alla puttar :P

2016-06-11 @ 21:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0