Skanör dag 1

Åkte ner till Skanör i morse. Med den absolut minimala packningen jag hade, fick mammas Mats skjutsa Sienna och väskor, medan jag och Julie tog bussen. Jag är dock rätt glad för att jag packade om i morse, för igår låg där bara t-shirtar och shorts. Det var Kim som tipsade mig om att kolla väderappen. Smart kille den där. Jag hade liksom räknat med en förlängning av Kos. I alla fall, trots kylan tog vi oss ett dopp och hängde sedan på en lekplats. Nu står Julie och vrålar i sin resesäng, Sienna ser på surfplattan på högsta volym och mamma ligger och fnissar. Oj så harmoniskt. Hoppas på sooool imorgon. Då ska jag trötta ut dem rejält.
 
Det var precis lika kallt som det ser ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0