Busbebis

Ville vara utvilad. La mig 21:30, satte larmet på 6:30. Nio härliga timmar! Hann inte somna innan Julie kom inburen till mig kl 22, då hon vaknat i sin säng och skrek. Kl 00:30 hade hon fortfarande inte somnat. Jag gick ut på soffan. Vaknade 04 av att Kim skällde på den vakna ungen i sovrummet. Lyckades somna om. Vaknade 05:30 av att busungen var vaken själv, och lekte på golvet. Oj. Vad utvilad jag är. Hur kan Julie vara pigg? Är det normalt för en bebis att bara sova 19-22, och sedan halvleka sig igenom natten? Känns ju inte så bra. Borde man inte vara extra trött när man är förkyld? Suck.

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Lena

F´låt, men kan inte låta bli att skratta :P. Jo, hon borde vara tröttare när hon är förkyld-sov hon mycket på dagen igår? Hon kanske kände på sej att nåt nytt är på G? Håller tummarna att Busbebis snart hittar en bra dygnsrytm :)

2016-03-29 @ 08:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0