Gnällbebis

Saker Julie har gnällt för idag:
 
1. Att jag var i ett annat rum
2. Att jag var för långt borta i rummet
3. Att jag inte tog upp henne
4. Att jag inte tog upp henne tillräckligt snabbt
5. Att hon inte kunde leka medan jag höll henne
6: Att det var tråkigt att sitta i mitt knä
7. Att jag satte ner henne
8. Att jag höll henne igen
 
Ni förstår poängen? Världens gnälligaste bebis. Jag tog upp det på bvc-kollen idag. Sköterskan förstod inte alls vad jag menade. Julie uppförde sig nämligen exemplariskt när vi var där. Såklart. Jaja, hon växer väl ur det. Annars är det jag som köper en lägenhet till henne på hennes 18-års dag. I en annan stad. Eller land. 
 
Enda tillfället när ungen inte gnäller; när hon får mat. Då gnäller Sienna istället.
 

Kommentarer
Postat av: Yohanna af Skovde

Är inte det typiskt att de är a-barn när man ska demonstrera? :D

SV: Jag ska göra en chestpiece! Så hela bröstkorgen ska tatueras. Vet dock inte hur den ser ut eftersom jag gett tatueraren fria händer (typ), så är lite nervig :D

2016-03-03 @ 20:44:51
URL: http://yohannaafskovde.se/
Postat av: Anonym

Hehe låter som min dag =D

Ja det är lite pilligt med header, men vill du ha lika igen? annars typ angusfoto hennes blogg, där kan man korrigera direkt inne på blogg.se, jättesmidigt och hennes blogg är ju finfin =D

2016-03-03 @ 21:33:12
Postat av: Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

Haha åh nej :( så typiskt. Och givetvis ska dem sköta sig sååå bra hos BVC ;) haha.

2016-03-03 @ 22:07:38
URL: http://jennifers.nu/
Postat av: mamma/mormor Lena

Hahahaha!Ja, igår fick jag se den där dramasidan hos henne :P. HUR förtvivlad kan man bli när man hör mamman prassla med något och förstår att hon blivit LURAD att leka med Mårrmår i ett annant rum? Och HUR ont gör det egentligen när kinden snuddar vid handtaget på lära-gå-vagnen? Och sen är hon som ett solsken mellan varven. Knepig brud :D. Men söt och rolig :)

2016-03-04 @ 09:03:19
Postat av: Cissi

Därför Iris är en så rund bebis.. ända gången hon inte gnällde medan jag pluggade ;) Fasar inför bvc 18 månaders kontroll :)

2016-03-04 @ 11:30:10
URL: http://nastanperfekt.blo.gg
Postat av: Kaisa

Haha åh :/ Vi har också typ världens gnälligaste unge hemma idag.

2016-03-04 @ 20:44:27
URL: http://kaisajohanssonmertala.for.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0