Pärlplattebyggaren

Sienna är inne i en pärlplatteperiod. Morgon, middag och kväll ska här pärlas. Jag och Kim uppmuntrar det, eftersom hon är lugn och halvtyst och nästan sitter still när hon gör det. Och eftersom jag själv tycker det är kul så sitter jag gärna med henne en stund, vilket sporrar henne ytterligare. Hon har dock stött på ett problem- de turkosa pärlorna är slut. Hur kan detta vara ett problem, kanske ni undrar, och tänker att ungen borde ta en annan färg. Tänkte jag med. Och föreslog det, vilket mottogs med ett illvrål. Tydligen har hennes pysslande de senaste dagarna övergått i någon form av tvångstankar, för nu ska alla plattorna vara likadana. Och vissa färger börjar ta slut. Oj då. Så mycket för det lugnet.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mirre

Hehe, men sådant där är mysigt det gillade jag med som liten =D

2016-03-14 @ 13:29:16
URL: http://sweetwords.se
Postat av: mamma/mormor Lena

Fattar du inte? Turkos = Elsa!Köp en laddning till innan hon får psykbryt på riktigt ;)

2016-03-14 @ 22:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0