Syskonbråk

Dessa ungarna är fantastiskt roliga tillsammans! För det mesta skrattar de ihop, men när bråkar så är det jag som skrattar. Huuuuur kan man bråka med en bebis, liksom? Dessutom blir de lika stötta båda två när jag börjar fnissa när de är mitt i en fajt, och då blir det liksom ännu roligare. Igårkväll bröt jag ihop. Då satt Sienna och grät och skrek soffan, medan Julie satt och grät och skrek på golvet. Anledningen? Sienna var knäckt för att Julie stängt av dvd-spelaren när hon såg på film, och Julie var knäckt för att jag täckt dvd-spelaren så att hon inte fick stänga av den igen. Knäppisar!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Sötisar! Var glad så länge de inte bits och drar varandra i håret, det är vardagsmat här hemma...

2016-03-18 @ 21:15:47
URL: http://annasfotnoter.wordpress.com/
Postat av: Mirre

Ja man får vara glad så länge de bråkar på charmigt sätt ;)

2016-03-19 @ 07:36:05
URL: http://sweetwords.se
Postat av: mamma/mormor Lena

Nyttigt för dom med syskon att bråka med. De behöver drillas tidigt i konflikthantering ;)

2016-03-19 @ 11:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0