Tisdagslista

  • Min handledare är fantastisk och håller mig sysselsatt! Har redan lärt mig saker av henne, samtidigt som hon är lyhörd för vad jag behöver. 
  • Jag känner fortfarande hur mycket jag älskar att jobba på en skola! (även om jag saknar min gamla arbetsplats så mycket att det nästan gör ont!)
  • Trots att jag var trött och Kim hade haft ungarna hela dagen blev det en bra kväll innan deras läggning. 
  • Superhärligt att ha cykelavstånd till skolan! 
  • Snart sommar! 
Sienna och hennes polare Amanda igår. Vi var ute i fyra timmar! Så skönt!

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Lena

Jag fattar det där med "så det gör ont" :P. Jobbade på BVC 2 år, längtade tillbaka så mycket till mitt "riktiga" jobb, så jag kunde inte åka förbi utan tog omvägar :). Sen jag kom tillbaka har jag aldrig varit därifrån, hahahaha!

2016-03-29 @ 21:27:10
Postat av: Mirre

Så härlig dag ni hade och så uppiggande lista =D

2016-03-29 @ 21:47:27
URL: http://sweetwords.se
Postat av: Jennifer

Låter så bra :) jag hade också saknat mitt jobb om jag hade bytt

2016-03-30 @ 18:47:27
URL: http://jennifers.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0