Julklappar- check!

Jag- och till viss del Kim, även om jag gärna vill ta åt mig hela äran- har köpt alla julklappar till ungarna redan. Vi är sjukt nöjda! Detta förenklades visserligen av 1. att vi hade en maxgräns på 500 kr/barn (som Julie klarade... eventuellt inte Sienna) och 2. internet. Har seriöst inte köpt en enda klapp i butik. Men vi är ypperligt stolta ändå. Sienna ska få: prinsessklänning, gosedjurshund Gidget från film, gosedjurslamm från Doc Macstuffins, Izzy figur, Pippi-Tommy-Annika-Lillagubben-HerrNilsson-figurer och två Astrid Lindgrenfilmer. Ungen är väldigt lätt att handla till. Hennes önskelista var klar typ 21 april. (Hennes födelsedag är 20 april.) Julie skrev inte sin önskelista själv, så till henne var lite svårare. Här gjorde Kim en insats och plöjde igenom lekmers hela hemsida. Och vi hittade de perfekta grejerna! Julie ska få en leksakskran som man fäster vid badkaret och som man kan hälla vatten i och skruva på. Dessutom ska hon få ett pussel där bitarna sitter fast i ramen men går att snurra, som låter. De blev dock lite stora, så vi måste eventuellt köpa något att lägga i hennes julstumpa. Typ en duplohäst eller ett par inneskor. Men i övrigt är ungarna klara! Så nu är det bara alla svåra släktingar kvar. Nåt bad. Och inte så många heller, för den delen. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Den leksaken kommer Bebis att gilla! Jag har allt mitt roliga kvar, :p. Skicka önskelista till mej !

Svar: Hahahahaha jag har PRECIS gjort en på bloggen. Men jag tänkte vänta någon vecka med att lägga ut den
Lisa

2016-11-02 @ 19:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0