Tisdagslista

  • Fick tillbaka min uppsats från förra delkursen. VG. Man tackar!
  • Jag trivs både i skolan och på mitt "nya" jobb.
  • Julie har börjat snacka mer! Inte alls som Sienna (eller Frida!) när hon var liten, men hon får till ett par ord då och då. Och blir sjukt stolt. Och hon är jättetydlig med JA och NEJ, vilket underlättar vardagen till tusen. 
  • Läraren snackade om en kommande hemtenta idag. Han kom fram till att den inte skulle bli svår och att vi inte behövde referera till kurslitteraturen medan vi skrev. Låter bra. Framförallt för mig som lånat böckerna redan nu, och alltså måste lämna tillbaka dem innan tentan.
  • På lördag är det spaaaaaa!
Snackaren när hon körde ett minispa i somras

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor%20Lena

Beeebis ❤️! Tänk så frustrerande att fatta allt och inte kunna tala om allt man har att säga- de är så kloka de små. Hon har en bit kvar till " Gungorna är därborta" 😂😂😂. Det kommer nog i raketfart snart!

Svar: Hahahhaha ja, hon blir så arg! Men att hon kan svara ja och nej är ju helt underbart.
Lisa

2016-11-08 @ 19:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0