Tisdagslista

  • Snart december! Längtar till julkalender, adventsljusstakar, massa choklad och myyyyys!
  • Människorna jag jobbar med i ett grupparbete i skolan funkar jäkligt bra tillsammans. Skönt!
  • Krockade inte i regnet på väg till Helsingborg idag. Det är ju en lättnad, för det var rätt svettigt.
  • Julies snack. Har nämnt det innan, men det underlättar så mycket! Både hon och vi är mer harmoniska utan allt skrik och all frustration. 
  • Sienna har börjat digga Julie mer. Kanske pga snacket, det med. Men de leker ihop, skrattar ihop och Sienna verkar genuint bry sig om Julie och vill att hon ska må bra och vara glad. Underbart att se! Och höra!
När knäppisarna lekte med lera häromdagen. Vi har fortfarande noll pli på knubbsälen. Hon har dock inte blivit vampyr, utan det är ketchup runt munnen. För att minimera bråken tvättade inte jag henne innan kvällsbadet. 

Kommentarer
Postat av: Yohanna af Skovde

Tisdagar är för min egna del i regel alltid sämsta dagen på veckan, men dina tisdagslistor är så bra och glada så jag blir lite tisdagsglad jag med, trots PMS, tack!

2016-11-15 @ 21:02:11
URL: http://yohannaafskovde.se/
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Låter som en väldigt härlig dag det där :D. Bra tisdag och när grupparbeten funkar det är ju helt underbart :D

2016-11-15 @ 21:34:42
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Marie

Ja, jag längtar också efter jul, advent och allt sådant där nu

2016-11-15 @ 22:34:26
URL: http://sweetwords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0