Bortspydd tisdagslista

Hann inte med en lista igår. Jag var väldigt positiv fram till klockan 20, när Julie spydde ner sin säng. Tydligen hade hon svept en hel mugg vatten från en vattenpöl, medan min mamma hysteriskt vrålade nej utan att hinna fram. Avtvättad och nerbäddad i min säng valde hon att spy upp del 2 av vattnet klockan 22. Vi har inte plastskydd på varken hennes eller vår (no shit) säng. Vi bor i lägenhet utan tvättstuga. Nästa tvättid är på söndag. Fantastiskt. Så idag är jag positiv för lite andra saker än de jag tänkte igår.
  • Jag är inte magsjuk (ungen blev sjuk av vatten. Bra mycket skönare än om hon fått vinterkräksjukan och smittat allt och alla)
  • Kim är inte magsjuk (magsjuka med diabetes. Sådär)
  • Sienna är inte magsjuk (hon längtar så mycket till både dagishalloweenfest imorgon och riktig halloweensfest på lördag)
  • Farmor passar Julie
  • Snart looooov!
Efter sanering 1

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Lilla Bebis! Skönt ändå att att det "bara" var lervällinggroggen hon blev sjuk av. Och tur att Farmor kunde passa idag :)

2016-10-26 @ 14:10:41
Postat av: Cissi

Tur i oturen kan man säga!

Sen vi upptäckte att Ikea har dra-på-lakan med plastad frotté för dubbelsängen har vi faktiskt det sen i somras 🙈 Avskyr att sanera madrasser och särskilt vår stora.. den väger ju hur mycket som helst!!! 😳😂

2016-10-26 @ 15:15:18
URL: http://nastanperfekt.blo.gg
Postat av: Marie

Aj då

2016-10-26 @ 23:04:13
URL: http://sweetwords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0