Fotobrist

Varje år sedan Sienna föddes har vi gjort en personlig väggalmanacka med foton av henne. När Julie föddes fick hon schysst nog också vara med. Eftersom jag hade lite tid över innan praktiken så satte jag mig och försökte knåpa ihop bilder till nästa års almanacka, när jag gjorde en deppig upptäckt. Jag har två typer av foton: foton på Julie när hon sitter i sin matstol och äter, och foton på Sienna när hon leker i ett stökigt rum, klädd i Rapunzelkläder. Jag har alltså inga utomhusbilder. Inga bilder på Julie när hon leker eller går eller kryper. Inga närbilder på Sienna. Inga bilder där Julie inte är kladdig. Inga bilder på Sienna där hon har vanliga kläder. Typ. Jag kanske överdriver lite. Men seriöst, av 10 bilder så är 9 mat- eller Rapunzelbilder. Tur att jag upptäckte det! Nu har jag drygt sex veckor på mig att ta igen allt fotande, innan almanackan ska beställas. Annars lär den bli lite enformig. 
 
Ca 4000 sådana här bilder finns på Julie. 4000....

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Naaaw 😂! Jag har kanske några du kan använda?

Svar: Hahaha nä, en av almanackorna är ju till dig! Då ska det ju vara överraskningsfoto!
Lisa

2016-10-20 @ 19:21:53
Postat av: Marie

Hhee då får du fota 2 i veckan nu då =D, hihi

2016-10-20 @ 22:04:57
URL: http://sweetwords.se
Postat av: Netti Starby

Hoppas att du hinner med dina foton på 6 veckor :-D Kramis

2016-10-21 @ 10:12:56
URL: http://nettistarby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0