Intensiv helg

I fredags var min sista praktikdag. Då Sienna var fejksjuk på torsdagen lät jag henne stanna hemma från dagis, så hon hängde med mig på praktiken. Därefter uträttade vi lite ärenden inför lördagens Halloweensfest. Sedan hämtades Julie, som fick vara på dagis men som faktiskt verkade sjuk, från farmor. Gjorde dem klara, min mamma dök upp, sedan middag och bio med vänner. Kom hem 00:30. Alldeles för sent för en redan trött småbarnsförälder. Städade och pyntade på lördagen, och sedan feeeest! Typ. Vi vuxna minglade och barnen sprang mest omkring. Men det var jättelyckat, även om Sienna uttryckte sin besvikelse över att hon inte orkat äta tillräckligt med godis. Jag och Kim var supertaggade när vi såg hur cool Sienna var i sitt fejkblod medan vi klädde ut henne. Sienna var också supertaggad- tills hon såg sig i spegeln. Då vrålade hon till och krävde att bli tvättad. Har en känsla av att det var lite för verklighetstroget. Gästerna gick klockan 19. Jag somnade klockan 20. Och sov till 07... vilket innebär 08. Alltså 12 timmar. Not bad. Idag har det varit tvätt och utelek och ärenden på schemat. Och nu ska vi bara chilla. Vi behöver en eftermiddag för att vila upp oss inför LOV!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Hu! Hon hade skrämt slag på mej :). Skönt för er med chill i em och 1v lov- det är ni värda :*

2016-10-30 @ 14:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0