Svärdotter... dotter

Mamma, när jag blir stor ska jag gifta mig med Julie!
Vad sött! Då kommer jag på bröllopet. 
Får man det? Gifta sig med sin syster?
Ähm.. nä, faktiskt inte.
Jaha. Men då gör vi det i smyg!
 
Naaaaw! Vet inte om jag ska bli bekymrad över eventuell brist på framtida barnbarn, eller lycklig över att de älskar varandra så mycket. 
Julie ville inte bli fotad i matchande nattlinne. Hon ville ha välling. Nu. Siennas min beror på att hon är mitt i en sång om dinosaurien Tyra, för att roa sin framtida brud. Tvätthögen i bakgrunden beror på tidsbrist.

Kommentarer
Postat av: emma. Rehn

Syskonkärlek är så fint ❤

2016-10-18 @ 13:01:53
URL: http://emmasofierehn.blogg.se/
Postat av: Frida

Inc....... familjefest!💃

Svar: hahahahaha psyko
Lisa

2016-10-18 @ 18:50:49
Postat av: Mamma/mormor

❤️, glöm barnbarn- troooor jag. Man ver aldrig i denna bisarra värld 😜. Tror dock att Sienna uttryckte en känsla av att vilja leva tillsammans för all framtid 😃

2016-10-18 @ 21:51:51
Postat av: Marie

Hehe så söta, så rart

2016-10-20 @ 22:47:28
URL: http://sweetwords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0