Tisdagslista

  • Höll i min första lektion på praktiken idag, och det gick svinbra trots att jag inte hade träffat den klassen innan!
  • Älskar att allt inom läraryrket fortfarande känns rätt.
  • Ungarna var gosiga och glada trots att jag inte kom hem förrän 17:30
  • Jag orkade cykla till och från praktiken. Det är dock inte kul. Får ge det denna veckan, sedan kanske jag är tacksam för att där går bussar istället. 
  • Det är mysigt med hösten!
Bild från i lördags, när Sienns och Julie lekte ensamma på sitt rum utan gnäll!

Kommentarer
Postat av: Mirre

Oh så härligt att läsa =D

2016-10-04 @ 20:45:25
URL: http://sweetwords.se
Postat av: Mamma/mormor

Kul att det gick bra! Vilken årskurs? Jäkla bit att cykla- typ 1 mil enkel resa, eller? Bussarna går hyfsat tätt, men alla 4:or går inte ända ut till Klagshamn 😬

2016-10-04 @ 22:45:10
Postat av: Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

Duktig du är som cyklar!!! Heja dig! :) Och skönt att allt känsn så rätt med utbildningen!

2016-10-05 @ 21:10:46
URL: http://jennifers.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0