Hypokondrikermoder

I fredags var jag på vårdcentralen med Julie, för att kolla så att allt är okej och att det bara är en förkylning. Idag tog jag en vända förbi akuten för att kolla samma sak. Ungen äter ju inte! En coctailtomat och en jordgubbe är allt som slunkit ner sedan i fredags, förutom lite välling.  Och hon är sååååå trött. Men de snälla och tålmodiga läkarna och sköterskorna, som antagligen räknade till tio och svor bittert inombords, bekräftade att hon verkligen bara är förkyld. Så nu ska jag ha is i magen och vänta till onsdag innan jag blir hysterisk igen. Då har det nämligen gått för många dagar med feber även enligt läkarna. Känns bra att ha något konkret att ta fasta på.
 
Sjuklingen när hon var uppe en vända i går kväll, för att få en ny omgång alvedon

Kommentarer
Postat av: Marie

Tror inte de tänker så, de borde ju rimligen tycka att det är bättre att kolla en gång för mycket, hoppas att hon piggnar på sig snart, och försök tajmna in alvedonen i kombo nån timma innan hon ska äta, då kanske matlusten kommer

2016-09-18 @ 21:58:52
URL: http://sweetwords.se
Postat av: Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

Men åh stackare :( tror inte dem tänker så! Hellre föräldrar som bryr sig än barn som far illa... Och nu håller vi tummarna för att det går över innan onsdag!

2016-09-18 @ 22:37:43
URL: http://jennifers.nu/
Postat av: Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

Men åh stackare :( tror inte dem tänker så! Hellre föräldrar som bryr sig än barn som far illa... Och nu håller vi tummarna för att det går över innan onsdag!

2016-09-18 @ 22:37:50
URL: http://jennifers.nu/
Postat av: Mamma/mormor

Hellre söka barnakuten en gång för mycket! #hypokondrikermormor # barnsjuksköterskan :P

Svar: Hahahahaha sant! Men nu har jag hängt där lite väl mycket, känner jag.
Lisa

2016-09-19 @ 20:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0