Misslyckad jobbintervju

Jag har känt att jag har lite tid över i höst (om nu Julie blir frisk någongång!) och gärna vill jobba extra. Jag saknar skolan. Och pengar. Och att klä mig snyggt. Dessutom hade det varit ett bra tillfälle att spana in olika skolor, tänkte jag. Så jag anmälde mig till vikariepoolen. Och de bokade in mig för en intervju. Så jag mejlade min gamla chef för att be henne vara referens. Och vips, så var jag anställd där igen. Jag måste erkänna att jag inte riktigt vet hur detta gick till. Det positiva är att jag trivdes där, att jag ska vara resurs och inte vikarie och givetvis att jag har ett jobb. Men variationen? Och utmaningen? Och chansen att kolla runt? Snacka om snopet! Mest snopet är det nog om jag faktiskt bestämmer mig för att gå på intervjun på måndag, för att sedan meddela vikariepoolen att jag inte kan jobba en enda dag i höst. Den ni! 
 
Julie kastade lite sand medan jag via mobilmejl råkade skaffa ett jobb

Kommentarer
Postat av: Marie

Hehe så söt och vad roligt att du fixade jobb =D

2016-09-15 @ 21:44:18
URL: http://sweetwords.se
Postat av: Anonym

Grattis! 🐜

2016-09-16 @ 15:50:45
Postat av: Anonym

Grattis! 🐜

Svar: Hahaha tackar! Hemma nu? Inga ovälkomna gäster?
Lisa

2016-09-16 @ 15:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0