Snapchat

Alltså, jag är kanske inte världens mest snabba person när det kommer till att haka på trender. Om jag upptäcker en låt som jag gillar på radion, till exempel, då är det den låten som alla snackade om för två år sedan när den släpptes men som jag inte hört förrän nu. Eller som när alla hade buffaloskor när vi var små, men jag inte gillade dem. Förrän jag vant mig vid tanken och insåg att jo, jag ville nog också ha ett par. Och stoppades av min lillasyster som berättade att buffaloskor hade varit ute ett bra tag nu och jag skulle bli mobbad om jag köpte ett par. Vad har jag upptäckt nu då? Snapchat! Sienna (jag inser vad jag skriver) tipsade mig om det, och nu har jag helt fastnat. Snacka om att kunna bedriva tiden på ett roligt sätt, om man väntar på bussen... eller på att det ska bli läggdags för barnen. Bästa nöjet ever. Kul att kunna dela ett intresse.
 
 Nä men vadå, mina ögon går väl inte i kors?

Kommentarer
Postat av: Yohanna af Skovde

Hehe, jag blev också hooked ljusår efter alla andra!

2016-09-09 @ 11:47:26
URL: http://yohannaafskovde.se/
Postat av: Amanda

Jag var också ganska seg på att använda Snapchat haha :)

2016-09-09 @ 11:59:07
URL: http://amandalarsson.nu
Postat av: mamma/mormor Lena

Hahahaha! Fortsätt med detta :D!

2016-09-09 @ 14:55:58
Postat av: Anonym

Men va heter du där då? 😄

2016-09-09 @ 20:06:32
Postat av: Emma

Jag är verkligen likadant. Min syster skrattar alltid åt mig när jag upptäcker något "nytt".
Men snapchat, jag har nog inte riktigt fattat än vad det är för app, haha

2016-09-10 @ 08:20:21
URL: http://frkenpisces.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0