Tisdagslista

  • Det härliga vädret! Ungarna är ute och leker på dagis varje dag, ofta i t-shirt!
  • Jag och Kim har hittat en ny spännande serie: Underground på viaplay.
  • Delkursen vi har i skolan just nu är jätteintressant
  • Jag har många roliga planer i helgen: öl och mat med gamla kollegan Moa på fredag, Maria och Dan och Elin hit på lördag på middag, Siennas dans på söndag
  • Sienna är superladdad inför sin dans! Önskar att vi hann med mer aktiviteter med henne. Hon vill gå på dans, gympa, skridskor, simning. Vill ge henne allt! 10 dagar i veckan vore bra. 
Julie ville att jag skulle ta på henne hennes fleece i morse. Jag vägrade, eftersom det var 30 minuter till vi skulle gå. Då gick hon till Sienna och bad om hjälp. Naaaaw!

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Vad roligt att hon vill göra så mycket och så söta de är :-D Kram

2016-09-06 @ 21:32:34
URL: http://nettistarby.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken härlig tisdagslista!

2016-09-07 @ 08:41:46
Postat av: Mamma/mormor

Det räcker med 1 aktivitet. Annars blir ungarna överstimulerade, så det så :p. Men hon kan ju skifta varje termin, prova på nya grejor. Tills hon fastnar för det hon verkligen vill. Som du o Frida: tennis, gympa, dans, friidrott......Och så fastnade ni för ridning! Jag blev ju SÅDÄR glad för det :p



Svar: Hahaha som tur är har Sienna redan testat, och ratat, ridningen!
Lisa

2016-09-07 @ 19:27:24
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Roligt att du gillar delkursen i skolan :D. Sånt peppar verkligen rejält tyckte jag :D

2016-09-07 @ 21:55:04
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Cissi

Härlig lista! Smart av Julie att inse satt storasyster fixar ;) Vi har samma här hemma...

sv. är enormt långsam på att svara men när jag började läsa efter Emma var inriktningen 1-6 årskurs och nu är det 4-6 med inriktning NO. Eftersom jag har läst mer än halva utbildningen 1-6 hoppas jag att kunna välja att jobba mot lågstadiet också, men det återstår att se...

2016-09-08 @ 08:18:35
URL: http://nastanperfekt.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0