Trött och bitter moder

Har varit lite frånvarande i helgen. Med flit. Hade jag skrivit något så hade det mest blivit svordomar och kränkningar gentemot mina barn och min sambo. Gick in och kollade om jag hade några halvfärdiga utkast jag kunde använda mig av för att få inspiration. Hade två. Det var också kränkningar, om än inaktuella sådana. Ibland är det inte roligt att vara mamma. Framförallt inte när man inte får sova. Tur att det finns dagis så att man kan skicka iväg ungarna, och jobb och plugg så att man kan känna att man gör något vettigt. Tänk om man hade varit kvinna för 100 år sedan? Huuu, vilken fasa! Nu ska jag återgå till att läsa "Nya skolans självvärdering- att förstå och genomföra lokal utvärdering"- ett nöje jämfört med att umgås med de otacksamma snorungarna. 
 
Tur att de är söta!

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Naaaaaw- säg inte så, de är ju världens roligaste att umgås med 😃! Lätt för mej att säga som kan lägga all tid på dom när vi träffas, behöver inte vara stressad av alla måsten runtomkring. Tänk på "cirkusserpentinen". Tänk på när Julie stod o flinade för sej själv när hon tryckte på knapparna i den där boken med djur. Erkänn att du inte kunde hålla dej för skratt nu, hahahaha!

Svar: Hahahahahaha japp, jag ligger och småfnissar för mig själv just nu!
Lisa

2016-09-26 @ 17:14:18
Postat av: Marie

ja ibland är man bara helt slut, man behöver vila upp sig, men då det inte går så går ju musten ut ur en så är det ju bara

Ja söta är de allt

2016-09-26 @ 23:10:19
URL: http://sweetwords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0