Julies fem saker

Hittade en rolig lista hos Starbys, där man ska skriva bra saker om sig själv. Jag känner mig inte helt bekväm med att vara så positiv gällande mig själv (mest för att jag är trött och godissugen) så jag laddar upp lite genom att inleda med Jullan. Därefter kör vi Sienna, och om några dagar kanske jag kan vara nöjd med mig själv. Om jag har handlat choklad då. 
 
Julies lista
 
Fem saker jag är bra på: Äta! Leka koalaunge för att få kramar. Berätta precis allt jag ser hela tiden. Tigga tuggummi. Låtsas att mina ben är av gummi så att jag slipper gå. 
 
- Fem saker jag älskar med min kropp/utseende: Min gumpalalla- så jevvla kul när jag slår på den och Sienna skrattar. Min mage som kan ta emot all mat. Mina vackra tänder som kan tugga alla mat. Mina fötter. Mina fingrar som kan nå överallt.
 
 - Fem saker jag är stolt över: Att jag når upp till lampknappen. Att jag kan tvätta händerna själv. Att jag kan prata. Att jag kan cykla. Att jag kan (allt är relativt) tugga tuggummi. 
 
- Fem saker jag är tacksam över: Mina älskade dagisfröknar. Min gosiga mamma! Min roliga pappa! Min asballa syrra. Mina dockor aka älskade, älskade bebisar. 
 
I söndags var Jullan ytterst tacksam över att hon fick leka med Siennas Vaianaprylar.

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Och så är hon bra på att charma sin Mårrmårr ❤️😀. Ljuvliga unge!

2017-04-24 @ 19:51:33
Postat av: Mirre

Oh gulligt att skriva om henne istället, kanske man skulle göra en lista om Bellis =D

2017-04-24 @ 20:31:35
URL: http://sweetwords.se
Postat av: Netti Starby

Vad kul att du skrev listan om tösen men det är ett bra pepp att skriva om sig själv också. Jag kände mig också obekväm men försökte och det tycker jag att du också ska göra. Tack för länkningen! <3 Kramis

2017-04-25 @ 12:34:19
URL: http://nettistarby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0