Klädförberederskan

Varje kväll tar jag fram morgondagens kläder till ungarna- i samråd med Sienna. Då har man liksom eventuella tidskrävande bråk gjorda redan, och slipper dessa på morgonen. Efter att jag lagt fram kläder brukar Sienna förbereda lite extra- något som jag tycker är så sött att jag håller på att svimma. Hon lägger nämligen upp kläderna som en docka, för att se outfiten framför sig. Uuuuurgulligt när man är fem. Jag undrar om jag tycker samma sak när hon är 15.
 
Dagens kläder, fotade igårkväll

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Men naaaw så gulligt! Du var inte ett dugg intresserad, inte ens på högstadiet. Du kunde ha en grön och en blå strumpa tex - och det var långt innan man började rocka sockor 😜

Svar: Hahahaha jag vet! Tur att jag bryr mig nu. Men lite önskar jag att hon inte gjorde det...
Lisa

2017-04-06 @ 19:40:57
Postat av: Mirre - Sweetwords

Så bra att förbereda innan det gör jag med mestdels, samt så sött att hon gör så, så fina kläder

2017-04-06 @ 21:17:54
URL: http://sweetwords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0