Lillbossen

Bråk man kan ha med en knappt två år gammal tjej, redan innan sju på morgonen. Hon säger att hon är hungrig, jag ifrågasätter det då hon fick en flaska välling kl 4 på natten. Hon blir vansinnig. Hon ber om puffar. Hon får puffar. Hon blir skitsur. Hon vill ha flingor. Hon får flingor. Helt fel! Måste ha annan skål. Får annan skål. Vansinnig. Hon vill ha puffar i den skålen. 
 
Jag orkar inte detta än. Vill ha kaffe och 3 minuters chill först.
 
Lillbossen på förskolan igår. Vansinnig när jag tvingade henne att lämna cykeln för att hämta syrran. 

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Det blev fel när du ifrågasatte hennes hunger. Skyll dej själv. Var lite mer ödmjuk mot Lillbossen, det är ju ändå hon som bestämmer 😜. Livet blir enklare då 😂😂😂

Svar: Du skulle sett raserianfallet idag. Berättar om det imorgon.
Lisa

2017-04-11 @ 11:31:35
Postat av: Mirre - Sweetwords

Oh jag heter i stort sett mamma bjas mamma bajs hela tiden

2017-04-11 @ 12:02:49
URL: http://sweetwords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0