Soldag hos Josse

Sooool idag! Vilken lycka! Har varit utomhus i princip hela dagen. Då vi saknar trädgård våldgästade jag och ungarna Josse. Jag inledde med att stolt berätta att vi inte hade någon tid att passa och att jag till och med förberett Julies kvällsvälling, så hon visste ungefär var ribban låg och hur länge vi tänkte stanna. Medan hon och hennes sambo röjde i trädgården sprang mina vilddjur omkring och störde och jag bar lite tafatt omkring pinnar. Krattade även lite löv, som jag sedan inte vågade plocka upp på grund av insekter. Har inte mycket för det, för jag la mig sedan och chillade på gräsmattan- och nu kliar det på hela kroppen. Har nu mardrömsfantasier om fästingar. Vi avslutade dagen och besöket med pizza, innan jag och ungarna körde hem. Båda däckade i bilen. Och vaknade och grät lagom till vi kom fram. Härligt. Men nu är de omnattade i sina sängar, och jag ser fram emot en lååång och härlig natt. Innan tvätt-tiden börjar kl 7 imorgon. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mirre

Hehe fullskubb

2017-04-02 @ 15:26:48
URL: http://sweetwords.se
Postat av: Mamma/mormor

Fästingar hehehe :p

2017-04-02 @ 18:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0