Tisdagslista

  • Min käre fader har i några år sparat mynt, som han bad mig att växla in och sätta in på hans konto. Med några mynt menar jag drygt 8000kr. Vilket väger bly. Så idag har jag cyklat runt till två banker samt två myntväxlings-ställen, och har blivit av med eländet. Sjukt drygt, men det positiva är att det nu är överstökat! Det har liksom hängt som ett sjok över en, och nu slipper jag tänka på det mer!
  • Det går väldans bra på SVA-kursen, och jag ligger bra till tidsmässigt.
  • Är tacksam varje morgon när jag lämnar ungarna. Aldrig skrik, gnäll eller bråk.
  • De är tysta och ligger i sina sängar. Efter denna kvällen är det fantastiskt.
  • Jag och Kim har beställt hem små My little Pony till ungarnas påskägg, och jag vet att de kommer bli superglada!
Julie efter kvällens raserianfall. Troligtvis övertrött, men då "attacken" började redan 17:30 hade jag inte en chans. Stackars Sienna. En av hennes "tre bra saker" var att Julie slutade skrika. Jag håller med.

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Lilla Bebis! Varför var hon så arg?

2017-04-11 @ 19:29:28
Postat av: Mirre - Sweetwords

Ohh nostalgi med MY Little Ponny

2017-04-11 @ 21:45:34
URL: http://sweetwords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0