Tisdagslista

  • Det känns bra med uppsatsen. Är inte stressad alls, än så länge. Samma med sva.
  • Jag och mamma har bokat musikaltitt i Kristianstad i höst. Chess! Med övernattning på hotell. Vet inte när vi sågs själv senast, bara vi två. Tror det var mer än fem år sedan. 
  • Ungarna älskar dagis! Kan inte säga det nog. Underbart att de springer in när de blir lämnade och alltid är nöjda och glada (om än trötta och bråkiga) vid hämtning. Och de är nästan alltid ute. 
  • Mindre än två månader kvar till resan!
  • Finns massor av lärarjobb att söka inom engelska. Blev lite stressad när det kom upp så få på högstadiet, så jag vände ögonen mot mellanstadiet. Kan mellanlanda där medan jag pluggar klart sva, tänkte jag. Och vips fanns där hur många som helst!
Kolla Julies fötter! Sienna ville ha nagelack i helgen. Julie med. Naaaaaaw!

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Ska bli så kul- bara du o jag ❤️! Sötefoten ( Julies då alltså 😛)!

2017-04-18 @ 19:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0