Tisdagslista

  • Fick hem förra sva-uppsatsen med posten. Tycker fortfarande att jag förtjänade ett vg, men nu vet jag i alla fall vad de har bedömt efter. Och jag tycker inte att skulden ligger hos mig. 
  • Lyckades, med hjälp av mycket godis och min nya målarbok, genomlida två dryga sva-föreläsningar idag. Nu är de klara! En bok kvar att läsa, sedan är jag redo för hemtentan!
  • Lön idag, vilket betyder att det är dags att betala räkningar.  Älskar att betala räkningar. Nåt med att flytta siffror som är otroligt tillfredsställande. 
  • Julie har nu även skippat tupplurarna på dagis, och det går svinbra!
  • Hann se ett avsnitt av nya serien- 13 reasons why- efter plugg och innan dagishämt. Not bad med lite chill.
En otrolig snygg Julie förra veckan. Innan jag fick barn hade jag alltid en bild av att de skulle vara rena och snygga. Går utför med det. Barn blir liksom smutsiga på väg upp från badkaret, ungefär, och de HATAR att ha snygga kläder. Som att allt fult är skönare? Här i blinkande skor, jeansskjorta och leggings, Siennas nattlinne, fleece, dunväst och keps. 

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Hahahaha- outfiten 😂😂!

2017-04-25 @ 17:57:52
Postat av: Mirre

Så söt outfit, samt synd att du inte känner dig helt hunrda då med uppsatsen att du tycker de bedömt dig orättvist. Skönt att hon sluat med dagsvilan blir auto då skönare läggningar

2017-04-25 @ 20:59:04
URL: http://sweetwords.se
Postat av: terese

Jag har slutat engagera mig i kläder för barnen. Juli tar på sig allt, bara det är för mycket. Stilrent finns inte.. men jag kan inte låta bli att tycka att hon är jävligt cool som kan rocka de mest galna outfitsen och komma undan med det!

loke klär sig helt okej =) tack o lov. Funktionellt ;)

13 reasons.... Som jag lipat igenom den!

Svar: Jag tjöt som en gnu i slutet. Vill både visa den för elever, för att kunna samtala om allt. Men vill samtidigt absolut inte visa den för elever...
Lisa

2017-04-26 @ 11:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0