Underbar helg

En härlig helg med spa, familjemys och lekplatshäng avslutades idag med kaffe hos kompisar. Älskar spa! Älskar inte att spa:et var för att fira att min lillasyster fyllde 30, men om jag bara försöker bortse från det faktumet så var det superhärligt. Var där med mamma och syrran (lite taskigt att fira någons födelsedag utan att ha med personen i fråga), och de är lika knäppa som jag- vilket ledde till massor av asgarv. Kunde dock inte sova där, vilket nog inte beror på själva spa:et så mycket som allt dricka, den stora lattén och alla hemskheter som hände. Så lördagen var superchill, vilket var skönt det med. Massa spel med Sienna, mys med Julie, och avslutades med läskig film med Kim. Brimstone. För skrämmande för mig. Och idag var det soool! Vi hängde på en nyfunnen lekplats i flera timmar, innan vi bjöd hem oss till kompisar på kaffe. Älskar när man vågar släppa det stela och göra sånt. Beror nog på solen. Då blir man lite piggare och gladare. Nu ska ungarna nattas, sedan blir det en till film. En verklighetsbaserad om en bortadopterad pojke från Indien. Jag kommer att tjuta. Dessutom ska jag gömma en liten plastkrokodil. Har börjat reta Kim med den. Jag har jätteroligt. Sammanfattningsvis, mycket härlig helg, om man bortser från allt det hemska som spökar.
 
Lekplatshänget. Sooooool!
 
 

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Vilken mysig helg och man blir verkligen mycket piggare när det är soligt ute! :-D Kramis

2017-04-09 @ 19:13:15
URL: http://nettistarby.blogg.se/
Postat av: Mamma/mormor

Myyyysigt 👍😀!

2017-04-09 @ 19:15:02
Postat av: Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

Låter ju superhärligt :) och härligt med spa!

2017-04-09 @ 20:23:37
URL: http://jennifers.nu/
Postat av: Mirre - Sweetwords

Låter helt perfekt och mysigt med spa, det ska man unna sig oftare eg

2017-04-09 @ 20:59:49
URL: http://sweetwords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0